Känslan av utskriven rapport!

OJOJOJ va jag förtjänar fredagsmys nu, sinnes. Idag klockan 20.30 var vi äääääntligen 
klar med vår rapport samt muntliga presentation. Ünderbart! Känslan när man suttit på
skolan till 22 typ VARJE kväll hela veckan och när man ääääntligen är klar och får gå
hem... Den känslan, obeskrivlig! De är härligt! Sen att Christine hade med chokladkakor 
som vi firade med gjorde verkligen pricken över i:et. GILLA! :D

Näe 30 sidor blev rapporten. SJUUKT tjock. Så tjock så att lilla häftapparten inte gick
att använda och jag fick använda den STORA istället. Iiiinte nådigt. Helst med tanke på
att jag inte fick det att fungera riktigt när stiftet skulle vikas på baksidan så jag råkade
späcka hål på tummen och bloda ner hela sista sidan i rapporten. Daaah! 

Alltså jag är seriös! 

Såå jag fick skriva ut sista sidan IGEN, haha och då tänkte jag vara på säkra sidan så
jag lät läraren hjälpa mig med stiftet OCH tro ni inte på tusan att hon gjorde samma 
miss som mej.. Daah! Haha, men då orkade vi inte göra om såå nu är våran rapport
märkt med en liten blodfläck från Christina på baksidan meeen det bjuder vi på.
Utskrifter är faan dyrt. ^^

Näe ni ska jag fortsätta mysa. Softish!  

Även, fy va det här snöat idag. Inte nådigt. Hoppas det tinar bort, trodde man skulle 
slippa sånt heeeelvete här nere. :(

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0