Jul, Jul.. Strålande jul! Lalalala

Daaah! Inte riktigt än vaa?! ^^ MEN snart. Ojojoj, gud vad jul-taggad jag 
är. Tror Niklas blir halvt galen på mig.. Höhöh. Helst när jag uttrycker min
glädje över att vi ska köra julmusik här hemma under ALLA dygnets 24h. 
Vi sänker bara liiite på natten.. Fatta va underbart! Fatta julkänslan man
kommer ha på julafton då.. Inte nådigt. ;)

Men iallafall idag när vi var och handlade så råkade det komma med lite
glitter från willys OCH senare på dagen när jag och projektgruppen var på 
JYSK för att kolla bordsdukar så råkade det även komma med lite glittrigt
julpynt hem. 1 kronas pynt-förpackningar är ju överkomligt även för en student.
Höhöh. Sååå nu fattas bara granen.. En liten detalj bara.. ^^  


AWESOME! 

Ikväll ha det musicquizats på Harrys. Trevligt torsdagsnöje. :)
Nu teee-time ooooch kanske ett avsnitt av gamla Greveholm-julkalendern. Vi
har gått in för att se hela innan den nya börjar... OCH till alla som tvivlar på att 
greveholm fortfarande är bra om man skulle se den idag sååå jaaa, den är 
fortfarande lika bra. LOVE IT. Bästa julkalendern EVER! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0