Jag önskade mig ett jobb..

Bara för att liksom finansera julhandeln.. Ville inte alls jobba mycket, bara lite grann.
OCH vad tror ni, jag fick ett jobb! Ibland fungerar platsbanken, ibland har man flyt. ^^
Ibland kan det få vara enkelt. Jag sökte ett jobb på kvällen, morgonen efter ringde de
upp för en telefonintervju, på eftermiddagen ringde de upp med goda nyheter och
kl 17.06 signerade jag kontraktet. Inte illa. Ünderbart. OCH utan att träffa en enda
människa. Dagens teknologi är underbar! 

Känns bra iallafall, att inte bara gå back heeeela tiden. Att få in lite pengar. ^^
PLUS att stå på torget och dela ut tidningen Metro i solskenet (OCH FÅ BETALT)
är ju inte helt fel jobb. Kommer nog bli awesome! :D


Kommentarer
Postat av: Sarah

Men najs! :D Hur mycket får du jobba då?

Svar: hehe, alltså jag tror att det kommer bli ungefär 9h. 3h/3ggr. Alltså alldeles lagom för att hinna med tentor och projektarbeten med. :D Jag är fan nöjd. :)
frida helgesson

2012-11-18 @ 23:16:28
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Camilla

Men åh härligt :D Man är ju glad bara det blir lite förändring i kassan liksom :) Även att du har lika mycket "ströjobb" som jag har skola...

Svar: haaha, du har så pass iallafall, 9h i veckan? ;)
frida helgesson

2012-11-19 @ 10:51:02
Postat av: mamma

Du har då för tur du :-D
Hur bär du dig åt egentligen??

Svar: Well, tror på BARA ren och skär tur jag. :P
frida helgesson

2012-11-19 @ 18:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0