De sista timmarna i norr.

Nu har jag cirkus bara 7 timmar kvar här hemma i myselimyset. Klockan 23.33 går
tåget tillbaka till Lidköping och sen kommer jag inte tillbaka hit förrän adventsljusstakarna
sitter i fönstren och halva julkalendern har passerat. Men det kommer att gå fort, 
otroligt fort. Känner faktiskt nästan lite julstress nu. Fatta det är 6 helger kvar tills jag
kommer tillbaka hit och då ska ALLA julisar vara klara för då är det näääästan jul. 
Ofattbart. Det kommer bli snärjt. :O
.
Helgen har iallafall varit nice, eller ÄR nice. Den är juuh inte slut än.. ^^ Daaah!
Näe myselimys med födelsedagsfirande x3 och med ljussättning på kyrkogården på
allahelgona. Alltså otroligt fint då det lyser överallt. <3
.
Japp, näe bilder kommer komma sen från helgen då jag har min dator och inte mors,
höhö. ^^ Typ. Näe ha en fortsatt fiiin söndag folket! För det ska jag!  
.
OCH checka, gambilder for life! Sååå söt vi va, NOT!  ;) Hej 2007! 
.
.
.
 .
.
.
Helgesson-sisters.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0