Bowlat for first time EVER!

Oh yeah. Måste bara tillkänna ge lite fakta från helgen då jag bowlade för första
gången i mitt liv. Det var.. som alla säger.. ASANICE! Det enda negativa var att
vår timme på banan gick SÅÅÅ HÄÄÄR fort. Helt sjukt, kändes ju knappt som 
som man hann börja. Men roligt roligt. :D

Sen så var ju Niklas´s Rickard här och hans Fredde. Var fan nice. Jag var orolig
ett tag att de skulle riva hela lägenheten MEN de skötte sig. ^^ Höhö. Vi satsade
iallafall på en utgång a la Harry (enda stället) OCH en förferre med Helena med
kille. Näe det va nicigt. Och bra drag på Harrys var det med, tro det eller ej. :P
Sista halvtimmen ägde jag och Fredrik dansgolvet, ojaaa. Nicigt!

Lite bilder från helgen kanske.. Jag vet att ni är nyfikna! ^^


Mee in action.. ^^ Gjorde fan en strike! Ojojoj. 

Helena. :)


Rickard lekte stylist.. PUNKT PUNKT PUNKT ;)

OCH va fan händer där i bakgrunden? Vad gör Kenny med "min" Eric Saade? Daah! :P

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du bättrar dig MEN LÄGENHETSBILDER PLEASE!

Svar: det kommer.. kanske.. snart.. :P
frida helgesson

2012-11-12 @ 22:20:32
Postat av: Sarah

Hahahah! Jag funderade på vad du tyckte var så konstigt på den bilden när jag kikade fejjan, men det var alltså Eric Saade! xD haha

Svar: hahah, det var eric.. Man vänder inte på eric så där bara.. ^^
frida helgesson

2012-11-12 @ 22:21:31
URL: http://hsaarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0