Början på 2012..

OMG! Strömavbrott i HELA kvateret! I hela Lidköping. URSH och fy!! Seriöst, och
precis när Niklas befinner sig 80mil ifrån mig också. Näe gud, tur att det inte varade
i mer än 10min. MEN 10min när man är mörkrädd känns betydligt längre än 10 ynka
minuter i dagsljus. Näe ojojoj, sjukt udda. Trodde nästan ett tag på att det var början
på domedagen 21:a december 2012.. Hehe, jaa man hinner tänka mycket under 10 min.

Men seriöst, täckningen på telefonen försvann ju också. Va ska man tro liksom?
Tänk, du kan inte ringa någon, och du kan inte gå ut på internet. Känner man sig inte
otroligt ensam, isolerad och liten i världen då? Öh, joo. 

Men allvarligt, tänk om det skulle bli något liknande den 21 december?
Alltså jag skulle döö! :O

Liiiiite naturskön norrlandsmiljö.. 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja fy, skulle skitit på mig om jag satt själv i mörkret här också :O Men konstigt att täckningen försvann??

Svar: ja men jaa vet. skitakonstigt! :O Men även så soft att håret blev lättstylat. hehe, tänk om det blivit tvärt om. Höhöh, du hade fan hatat mig då.. ^^
frida helgesson

2012-11-06 @ 21:40:44
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Sarah

Btw! Mitt hår är så jäkla lättstylat nu efter du klippte mig! :D

2012-11-06 @ 21:44:34
Postat av: Sarah

haha Inte då ;)

2012-11-07 @ 22:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0