Alone in the apartment..

Näe men.. Ensam i lägenheten.. När hände det? Niklas är ute och busar UTAN mig,
ojojojo. Dock så äre själv-valt så jag sörjer inte. Han är på bandymatch med sina 
kusiner. Och bandy ( eller hockey med boll som jag skulle kalla det) är iiiiiinte riktigt
min grej. Hade det varit att gå på bio-premiären av Twilight breaking dawn såå hade 
jag kanske nappat (om det var på helgen), men bandy.. Näe. Dock så tvekar jag inte
en sekund på att han faktiskt har roligare utan mig där.. Jag hade säkert varit en sån
här som kollar på klockan och tänker: "Är det slut snart eller"? Daah! ;)

Annars så måste jag bara medge mitt största fynd EVER matmässigt idag. höhö,
fatta 3 ST STORA gurkor för 10kr på Hemköp. Inte iiiiilla! GILLA!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Bor hans kusiner i Lidköping? :O

Svar: näe en bor i göteborg och en jobbar i Skövde nu.. ^^
frida helgesson

2012-11-13 @ 22:29:38
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: mamma

Du och dina fynd :)

Svar: älskar fynd.. ^^
frida helgesson

2012-11-13 @ 22:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0