Totalt SLUT!

Eller? Hahah! Idag cykla jag till jobbet. Yeaj! HAPPY-FACE. Fatta motion, det är juuh
förtusan 1,1-1,2mil. FATTA MIL! ^^ Såå fram och tillbaka såå äre ju nästan 2,5 mil.
INTE DÅLIGT. Sen har jag jobbat 10 timmar idag då jag hade kvällspasset och passade
på att jobba in lite timmar genom att börja tidigare. Såå med detta vill jag säga att
jag varit otroligt duktig idag OCH att det i sin tur resulterade i att när jag kom hem typ
kl 20.45 efter att ha cyklat såå var jag grymt trött. OCH det i sin tur resulterade i att jag
glömde skölja ur balsamet ur håret när jag duschade. Hahah! OCH då äre illa.
Då är man trött ;)
.
Näe seriöst och det fula, jag märkte det fan inte förrän jag kammat håret och märkte
att det gick otroligt lätt att reda ut det. ^^ Haha, näe och då va de fan bara och börja
om och skölja det igen, fast PÅ RIKTIGT. Jooooobbigt. ^^
.
Hehe, men någonting som INTE är jobbigt är att det är fredag imorgon. SOFT SOFT SOFT.
Lovely! FREDAGSMYS.
.
Nu blir det Big Brother. HAPPY-FACE! :D
.
Tussis! (Jag förundras över vilken bra mobil-kamera jag har! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0