Preparerad med ingefära.

Ojojoj. Idag kom Fina-Nina på jobbet med ett husmorstips som skulle råda
bot på min j*vla hosta. För seriöst, det är fan plågsamt. Inte sjuk för fem öre
MEN sån himla hosta såå jag måste kuta ut MINST 5-6 gånger på en dag
för att jag verkligen inte får luft. INTE OK. Näe såå idag på eftermiddagen så
preparerade vi mig med hetvatten och ingefära. OCH jag tror fan att det fungerade.
Hyfsat. ^^ Faktiskt. Något som jag däremot INTE diggade var Ninas andra förslag,
cayenpeppar. Skulle visst bränna bort ALLA bakterier och allt slem och skit OCH
allt ont. Testade ikväll då och visst vare starkt MEN fy farao va äckligt och inte fan
hjälpte det något mot hostan. Såå det går fetbort. Men en mugg ingefära-vatten
imorgon före jobbet kom det nog bli. För det tror jag på, stenhårt. ;)
.
Annars såå minns ni min bild på mitt "paper-cut" som jag la upp för någon dag
sedan. Idag fick jag en update av Line. Hahah! Checka! Klockren OCH såå får jag
förstås en möjlighet att visa upp mitt härliga skärsår igen. ^^ Mohahaha!
.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahah Sååå Line ;D

2012-05-10 @ 09:28:27
URL: http://hsaarah.blogg.se/
Postat av: Maria

Kör samma husmorsknep mot min förkylning. Hoppas det kommer att hjälpa :)

2012-05-12 @ 11:52:35
URL: http://www.ingefära.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0