Kams till Camsen.

Hahah! Diggade Sarahs kommentar på feejan om att jag gjort kams.
"Kams till camsen" Haha, Camsen är Camillas smeknamn för den som inte fattade.
Hehe, näe men så ligger det till i allafall. Kams till familjen idag OCH jag kan
CHECKA av en punkt på min "saker du ska göra innan du dör-lista". ^^ Haha, så
nu återstår typ saker som att besöka pyramiderna, gå på kinesiska muren, fjällvandra
och hoppa fallskärm/bungejump bla. på listan. Alltså småsaker jämfört med att baka
kams/pitepalt. Ojaaa. Näe men det gick faktiskt hyfsat. Körde en mormor och gjorde
storkok när jag ändå var på G. Såå nu blev det fan både middag, matdosor OCH en
restdag. Inte illa, helst när vi alla LOOOOVE kams! :D Supergott juuh! Med mycket smör
och mese till, ojojoj, heaven!
.
Checka, visst blev de fina? STOLT.NU. Daaah!
.
.
Annnars så har man haft fullt upp och slitit järnet på den LEDIGA dagen. Städat,
motionerat, lagat mat för ett helt reglemente och klippt mor. Tror hon blev nöjd,
hyfsat iallafall. ^^ Näe såå nu blire duscha och "biggan" och sen är jag fan redo
för fredag. ^^ Hehe, soft. ALLTID LEDIGA TORSDAGAR TACK!
Veckorytmen blir såå mycket bättre.
.
Japp japp. Det var det det. Ska bli bättre på att blogga. Fan sex dagar sen sen sist.
INTE OK.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Storkokerskan Frida! Skicka lite till Sundsvall? ;)

2012-05-17 @ 22:59:50
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0