Vikarierande HELTIDS-anställd.

Ojojoj. Första riktiga FREDAGSMYSET pååå ALLTFÖR länge. Känns så satans nice.
Det är GILLA! Ska alldeles snart ta och baka en sköön anananspaj till la familia,
det är också GILLA.
.
Sen är det också GILLA att jag jobbelijobbat idag, fick börja igår. Feeels nice OCH
att jag idag även fick skriva på mitt anställningskontrakt som ger mig FÖR FÖRSTA
GÅNGEN i mitt liv:
  • Garanterade 40 timmars jobbveckor,
  • MÅNADSLÖN istället för timlön och
  • Känslan av semesterdagar.
Även om det bara är ett vikariat sååå äre såå satans mycket bättre än att vara en
väntande, ovetande och inringd tim-anställd. Såå nu är jag säkrad jobb till sista juni,
AWESOME. Ska tjäna storkovan som satan nu, spara ihop grymma pengar och leva
ut mina drömmar. ;)
.
Ojojoj, det är nästan så man känner av en sockerkick av happiness. Det här är början
på något stort, säger vi. Typ.
.
Haha, diggar marabous nya nyttigare fyllning., ojojoj. HAHA!  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0