TANT-JÄVEL, på riktigt.

Alltså fy bubblan, ursäkta rubriken men den har täckning.
Jag bliiir bara såååå förbannad. Ojojoj, sååå ikväll har jag tagit ut agressioner
och pratat med människor som gör mig glad istället så nu känns det bättre. <3 Ska ge
det två dagar till, tills på fredag, och har människan inte lärt sig hur man ska bete sig
så ska jag prata med högra makter. Ojaaaa. För det finns gränser även om man är
60 PLUS och erfaren. Är man 60år så borde man vara på en högre nivå än "dagis". :O
.
Skönt att det snart är helg. Bara ååååå välkommet alltså.
.
Jaaaaa. Det var det de. Vill fan verkligen ha helg nu så därför bjuder jag på min nya favvolåt.
"Tröjan du hatar". Sååå AWESOME! LOVELY. Den är grym, på riktigt. Sååå himla bra takt.
HAPPYFACE. En låt man blir glad av helt enkelt och såna behövs. Ojaaaaa. ^^
.

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha Går det bra att jobba? ;)

2012-03-07 @ 23:46:50
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0