Ser framåt och skapar nya konton.

O yeaah! Idag gjorde Frida det hon gör bäst när hon känner sig allmänt
leej, hon öppnar nya bank-konton som hon döper till spännande och exotiska
namn. LIKELIKE. Näe dock så får man tydligen inte ha hur många konton
som helst på swedbank, (värdelöst) så nu förlora de en kund då jag var tvungen
att öppna mitt nya konto hos ICA-banken istället. Vilket i sig inte gjorde mig
något då jag fick fan hela 2% ränta istället för Swedbanks ynkliga 1,35%. Tänk
om man hade haft typ 10-15% ränta, då hade man dock kunnat börja snacka. ^^
.
Men jaa, soft. Så nu är jag ett bankkonto rikare. Härligt. Synd att det är tomt bara.
Höhö. MEN det ska fyllas. Målet är att sätta över typ hyfsat mycket koooosing av lönen
varje månad och se bankvalvet fyllas och sen göra något extremt roligt och något i stil
med det spännande och exotiska namnet som kontot är döpt till. Typ. Ska klura ut
något bra. Jag är fan grym på att spara pengar OM jag har ett mål. Såå vi få se vad
det blir, pengarna ska iallafall INTE gå till shopping, fester eller något sånt UTAN till
någonting större. (såna "vardagliga nöjes-saker" har jag ett annat konto för).
Haha, oooookej, jag gillar att dela upp Pengar okej. Håna mig inte. ;)
.
Näe såå nu har jag officiellt börjat sparat till nya äventyr. Feeeeeeeels good.
.
Annars så var vi och åt gooo kamsen hos farmor igår. LIKE OM NÅGOT. Kams,
jämtländsk kesfil och sen en semla på det. En riktig Fettisdag i efterhand, typ. Ojojoj.
Farmor gör oss fet. Dock stod jag över semlan då jag bestämt mig för att INTE intaga
något socker förrän till påsk. Fatta vad jag kommer njuta av påskägget då. GUD.
Taggar redan för fullt. Fatta, bara 2 veckor till påsk, inte nådigt. GILLA.
.
Näe jag ska bli bättre på att blogga. Jag har blivit värdelös. Det är bara för att jag inte
orkar starta datorn, alltså ni hör juuh, jag orkar inte trycka på ON-knappen??!
WHAT THE FUCK! Hur lat för man bli? BÄTTRING FRIDA.
.
PÅ RIKTIGT. Ha en fiiiiin lördagkväll folket!
.

Hahahha, hotdog. höhö. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0