Rodney in thaaa house!

O sweet! Även om jag sörjer som faan att Hanna W svek Big Brother så kan inte de
87% av de 90 000 som röstade i natt ha fel, Rodney kommer äga! Ojojojoj, LIKE IT!
.
Jag vet, jag bryr mig för mycket. Daah!  ;)
.
Näe idag har det jobbelijobbats och dagen har fakitskt gått sjukt fort. Ojojoj. Näe och
ikväll har vi gått en 6km lång prommis. Inte HELT fel. Längtar tills man kan börja kuta
igen, bara liiite varmare så. ^^ För även om man man känner sig duktig efter en
promenad så går det fan inte att jämföra med känslan efter en jogging-runda. ^^ Typ.
.
SEN måste jag typ avsluta med en av de äckligaste bilder jag sett. Alltså jag googlade
på kända tavlor, funderar på att kopiera något verk typ. ^^ För privat bruk dådå. MEN
grejen, då kom denna (se nedan) slibbiga bild upp. Alltså sjukt äcklad jag blev!
URSH URSH URSH.
.
OCH eftersom jag är snäll så därför delar jag ju med mig till er av denna
underbara (NOT) bild .. Alltså erkänn, visst blir man äcklad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0