Pyro, pyro.. PARTY!

Wohoo. Ha haft en grym helg. Först vare fredagsmys som sedan följdes av en
lördag med loppisbesök och påhälsning av kaffedrickaren Mathilda. ^^ SEN på
kvällen blev det party a la party! Målet var mcklubben, stället där festen aldrig tar
slut. Stället som ALDRIG stänger. Haha, tro mig, det är verkligen så.
.
Näe det var grymt. Fint folk, trevligt sällskap MEN jag måste uttrycka min frustation
över att det var väldigt många mcknuttar på mcklubben. Haha! Otippat? Näe, dock
så hade man hört att det inte skulle vara det. Haha, näe nu kan jag ju iallafall skryta
om att jag varit på mcklubben, wooohoo. Daah! Ett måste i Strömsund tydligen och
nu så har även jag den erfarenheten i bagaget. CHECK. ;)
.
.
Japp, idag då började jag dagen med en 6km lång promenad hem i
solskenet, kom hem lagomt till frukost, NICE. Älskar frukost. Ojojoj. Haha!
Aa, sen for vi och hälsade på söta mormor och storfikade. En BRA söndag
helt enkelt. Nu softar vi och inväntar Big Brother. Underbara program,
sååå jävla kung alltså. Till alla er som inte kollar - BÖRJA! :P
.
Och jaa, ja just. Jag köpte en pyro-skål på loppisen igår, för fjuttiga
5kr! Heeeelt fucking nice. Dock hade han en liten spricka men 5kr var
han fan värd. Bara kul att äga en liksom. ^^
.
Det här är den retuscherade versionen. Liiite förfinad för intranätet. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0