OMG, Sveriges SJUKASTE blogg??!

Alltså HERREGUD säger jag bara. HERREGUD. Jag har just upptäckt
Sveriges SJUKASTE blogg. På Riktigt. Alltså Jockiboi. Heeeeelt sjukt OCH
han delar då med sig av ALLT, HEEEEELA han till HEEELA världen. Helt sjukt.
Jag tycker synd om hans familj, seriöst. Vette fan om man hade viljat varit
hans mamma, seriöst. GUD. OCH jag fattar fan inte vad Hanna W ser i han??!
.
Fast, egentligen. Hon är ju typ likadan MEN jag tror fan att han är strået vassare.
Tror inte hon skulle döpa en kategori till "dagens ovanliga runk" även om hon
var kille. MEN det gör jockiboi, ojaaaa. Näe gud. Helt sjukt.
.
Klicka in er HÄR til Jockiboi OM ni vågar. EGEN RISK, EGEN RISK. Helt sjukt.
På riktigt.
.
Det här är en EXTREMT fredlig bild jämfört med hans övriga bildmaterial.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0