Mysteriet på Greveholm 2012

Alltså jag blev just piiiinsamt glad, Mysteriet på Greveholm länkade just på facebook
till ett klipp från inspelningarna av 2012-års julkalender.. Alltså Mysteriet på Grevelholm 2,
heeeeeelt underbart. Det blev verkligen verklighet att årets julkalender kommer bli helt
fucking amazing. Jag har fan väntat i 16år (den gick 1996, fatta länge sen!) på en
fortsättning OCH nu kommer den. Jag längtar fan till jul nu känner jag. Som seeeeeatan.
.
GUD. Världens bästa julkalender. Ojojoj, Happyface. Happyface! :D
.
OCH att staffan är med igen, heeeeeelt underbart! Det är känsla det! LOVELY!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hoppas verkligen att den är lika bra, eller bättre, som den gamla!

2012-03-27 @ 23:07:25
URL: http://lillesnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0