För ett år sedan..

Hade vi just tubat i Vang Vieng i Laos. Heeeeeelt underbart! Gud OCH det är såå
hemskt och psykiskt påfrestande att veta att annat folk njuter av just det, just nu
och så sitter man själv här i Sverige och bara längtar bort till nya vyer och nya
upplevelser.
.
Världen är sååå stor och så rör man sig på såå liten yta. BÄTTRING FRIDA.
Lite kosing på kontot och sen då jävlar.. Då är det Fridas tur igen. ;)
.
.
.
En av de grymmaste sakerna ever! ^^ Heeeelt galet!
.
......................................................................................................|
.
Annars så är helgen nice, synd att den snart är slut. Buhuuu. Men det är
ju snart helg igen såå, tiden går ju sååå satans fort. Man hinner ju knappt
blinka känns det som.
.
Sen vann RÄTT låt melodifestivalen. OMG. HEEEELT underbart OCH jag såg på
aftonbladets hemsida att hela 82% tyckte att rätt låt vann. Näe grym låt. Helt
klart, iår vinner vi Eurovision songcontest. :D
.
Annars så har man också hunnit med en grym stadsresa i helgen, i fredags
för att vara exakt. Med restaurangbesök och bio. AWESOME. Vi såg "En gång
i Phuket" OCH det gjorde ju verkligen inte res-suget mindre. FUCK. Näääästan
plågsamt att se den MEN grymt awesome att man kände igen sig. Hehe, vill
tillbaka till sol, värme och oförutsägbara dagar. Buhuuu x100000. Näe men grym
film, såå jävla rolig trots att den var svensk. WTF?! ETT MÅSTE ATT SE helt enkelt.
.
.......................................|
.
Idag bakar MAMMA bullar och VI äter bullar. För två år sedan var jag i Oslo,
undrar vars jag är nästa år? Kanske någonstans i Sydamerika, det hade varit
häftigt! Någonstans djupt inne i amazonas. Ojojoj. Det hade varit något. Näe, jag
hatar när det inte händer något. Jag vill ha ett jobb där jag får resa mycket i jobbet
ELLER ett jobb där jag får vara ledig mycket så jag kan/får resa mycket på min
fritid. GE MIG TACK!
.
.
.
.
.
.
Men DÄR NI, någonstans där någonstans på någon av dessa bilder kommer ni
nog hitta Frida om ett år, den 11 mars 2013 OM INTE jorden går under den
21 december vill säga.. ^^ Vilket inte är sååå troligt sååå det är bara att börja
tagga VÄRLDEN. Ojojoj, DEN tanken gör det värt att jobba. PUNKT. ;)
.
Trevlig söndag guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0