Eric Saades dyra autografer.

O yeaah, Inför sin kommande turné så har Eric Saade varit så smart att ta betalt
om man vill träffa han backstage EFTER uppträdandet och få en autograf, vill
ha en bild eller bara snacka med honom. 1495:- kr kostar det UTÖVER biljettpriset.
.
Haha, allltså sjukt dyrt och typ det enda de snackat om på P3 när jag åkt hem från
jobbet. Hehe, alltså jag blev faktiskt störd. Alltså det är ju sjukt dyrt. Lite elakt liksom
att bara de "rika" ska få träffa han. Är ju som inte alla som offrar 1500 spänn på
typ 5min. (jävligt bra timpenning btw för honom.)
.
MEN som sagt, från början tyckte jag det var elakt. Alltså radion och alla nyhetsmedia
är ju såå satans vinklade så jag svalde deras argument med hull och hår typ. T.ex.
så läste jag Frida Söderlunds krönika HÄR om krossade drömmar ect ect.. SEN
läste jag en artikel HÄR där Eric Saade förklarar sig om varför han gjort som han gjort
och då tyckte jag fan att det inte var lika farligt längre. Hehe. Såå Saade är fortfarande
TOP NOTCH. Snygging där. ;)
.
Näe men faktiskt, det är ju som han säger att för det första så är han helt slut efter ett
långt uppträdande och att skriva autografer i typ 7h EFTERÅT, då man är helt slut, orkar
fan ingen. Och skulle han göra det ändå och så skulle någon INTE få så skulle det ju bli
ramaskri. "Saade sviker fansen ect ect" Näe det kommer ju bli såå satans mycket folk på
turnén. SEN så tar typ alla internationella artister betalt för backstage. Tar beyonce 6000:-
så kan fan Saade ta 1500:- HELST då alla intäcker från hans backstage-sjovs skulle gå till
välgörenhetsorganisationen "min stora dag". Det är ju faktiskt fint gjort. OCH att pengarna
skulle gå dit är inget som media skyltar med i sina aggressioner.
.
OCH som Eric säger, fansen kan ju träffa han på hans signeringsturnér eller ute på stan
och få en autograf GRATIS. Det är ju just efter uppträdandet som han tar betalt, just
för att han är hyfsat trött. Jag vette fan om inte jag skulle ha gjort lika, om jag var artist.
.
SEN gillar jag Saades kommentar och försvar till att det typ är fult att ta betalt då det är
barn som lyssnar på han:
.
– Det här är inte anpassat efter barn. De har inte de pengarna.
Min turné är inte heller det. Ska jag ta på mig rosa byxor bara för att det är många
tjejer som lyssnar på mig, eller?
.
Jag hatar fan att media har gjort han till en barn-stjärna. Han förtjänar det inte.
SÅ BRA SAGT SAADE. :D
.
.
Foto: Frida Helgesson den stora med EGEN kamera!

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej! jag sökte på Eric saade och det där med betalt för atutografer. Det kom fram en bild på en ung tjej som skivit om saken. Jag tänkte genast hon kommer att försvara hans sätt att ge autogafer bara för at hon är tjej och antagligen tyckar han är söt. Mycket riktigt. Jag fattar inte hur man tänker när man försvarar detta sätt o suga pengar av barn o ungdommar. Sorligt att du ska tycka det är ok. Lixom som att jag skulle tycka det är ok om Linda bengtzing tog betalt för det bara för att jag tycker hon är söt. Det skulle aldrig hända.

2012-04-02 @ 11:25:54
Postat av: Erik

Hej! jag sökte på Eric saade och det där med betalt för atutografer. Det kom fram en bild på en ung tjej som skivit om saken. Jag tänkte genast hon kommer att försvara hans sätt att ge autogafer bara för at hon är tjej och antagligen tyckar han är söt. Mycket riktigt. Jag fattar inte hur man tänker när man försvarar detta sätt o suga pengar av barn o ungdommar. Sorligt att du ska tycka det är ok. Lixom som att jag skulle tycka det är ok om Linda bengtzing tog betalt för det bara för att jag tycker hon är söt. Det skulle aldrig hända.

2012-04-02 @ 11:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0