Back on track.

Yeah, seriöst för första dagen sen i onsdag-mittidagen känner jag mig som
en människa igen. Gud, seriöst, länge sen jag ha varit sååå här satans sjuk. OMG.
Typ 40 i feber, 40,1 för att vara exakt. Inte godtagligt.
.
Men nu känns det bättre så imorgon blire jobbelijobba igen. NICE. Sååå grymt
onödligt att vara så sjuk så att man missar pengar. Värdelöst.
.
Sen har mor fyllt år. NICE. Tårta på det. OCH jennie-pennie har också fyllt.
SAMMA DAG. Inte illa. MEN ILLA att man missa födelsedagsfesten men så
kan det gå. Nu hoppas jag att inte blir sjuk på MINST 5år. Nu har jag fan fått
min dos FÖR ETT BRA TAG. På riktigt.
.
NU äre BIG BROTHER. Lovely! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0