Studentfirande..

Wohhooo. Idag tog min syrra studenten. GILLA GILLA GILLA. :D
OCH jag som SNÄLL syster lånade ut mina vita och fina pumps som jag enbart
har användt på min student, med kontraktet att om de blev minsta lilla
förstörda så skulle jag få ett par nya av henne som kompensation.
.
Såå va tycker ni om de hära?
(För mina vita fina pumps är verkligen totalt förstörda!=/)
.
Det positiva i det negativa, Det här bli juuh nästan som julafton!
.
.
Alltså erkänn visst var de snygga? Tänkte hålla mig i ungefär den där
prisklassen, kring 4000:- GILLA GILLA GILLA. Då måste juuh skorna
hålla i mer än en säsong. OCH de kommer även passa sååå bra in i min
framtida "walk-in-closet" Ojojoj. ^^ LYRISK.NU :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0