Its the FRIDA-day baby!

Hehe, eller Friday.. Fredag.. aa you name it. Veckans BÄSTELIBÄSTASTE dag!
Idag har man jobbat 10h. Klockan 05:40 brummade jag, Sarah och Jennie till
itella för ett mastodont pass. ^^ Eller, näe tiden gick fort såå det var grymt värt!
Fiiiiin kosing!
.
Såå tolkning, jag klev upp på 4-timmen, alltså kl 04:15. Det däremot var INTE OK.
Typ.
.
Annars har veckan flytit på FORT. Man hinner knappt med. Seriöst, därför som jag
inte hinner blogga typ. Men nu blir det bättring snart. Många fina moments framöver
att skriva om, typ Camillas bal och student. Fatta, jag vill också åka studentflak,
undra om man kan smyga på BARA FÖR ATT! ;) Hahah, Camilla skulla hata mig. Daaah!
.
Näe helg vare! GILLA GILLA GILLA!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0