Ett monster NÄRA i skogen..

Ojojoj, nu hade jag kunnat skrivit ett nice inlägg om vår helg i stugan med
myselimys mys MEN det tänker jag INTE göra. Näe seriöst, ikväll blev jag rädd.
Riktigt rädd. ÅNGEST.nu
.
.. Föööör ikväll när jag skulle gå malmsjö så möttes jag av de största björnspåren
jag någonsin sett! OMG!
.
Eller stora var de iallafall OCH alldeles nygådda. :O Ojojoj. OCH jag fotade dem.
Jaaa, jag tog mig tid till det trots min rädsla, allt för er här På bloggen. Daaah!
.
Men skrämmande. Jag kommer aldrig våga ha Nikki lös där nere igen.
NEVER-EVER! Tänk om hon skulle bli uppäten!
.
Vinkla skärmen OM bilderna är för ljusa för att se bättre! :P
.
Alltså seriöst, checka!

Kommentarer
Postat av: Sofie

jäklar vad häftigt! sånt händer aldrig här nere på sydkusten haha ;)

2012-06-11 @ 07:21:29
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0