Det händer FÖR mycket.

Alltså seriöst, jag har inte hunnit blogga. Värdelöst. But Im back now!
Sen sist jag gav er en update så har första doppet tagits i Rudsjön. Förra helgen
i fiiinfiin-vädret! OCH jag var FÖRST i år. 2 timmar före Camilla och typ 10 sekunder
före mor. Ojaa, jag skrev rätt, 10 sekunder HÖGST före mor. Alltså hon kuta men jag
kutade snabbare. Haha! Och vann. Feeeeeels goood. För allt är ju en tävling. Daaah!
.
En EGO-bild på en ny-badad Frida kanske. O yeaaah!
.
.
Japp, Näe mer då. Joo, vi har firat morsdag OCH jag gjorde min första
marsipan-tårta ever.  OCH den blev nicigt god. OCH hyfsat snygg. ^^
Sen firades mormor och farmor med MEN jag frågar mig fortfarande
varför det är såå himla viktigt med morsdag och farsdag MEN barnens
dag den 14:e maj glöms ALLTID bort. :O Daaah! Hahaha!
.
.
Sen såå måste jag bara uttrycka min eufori över att vi vann Eurovision
songcontest iår! Loreen FFS! Ünderbart juuuh! Fatta eurovision i Sverige
nästa år. Ojojoj, Man kanske ska ta och boka sig en 7000krs-biljett, höhö
(för det är ju typ vad de kostar, sjuuukt dyrt). Inte väl investerade pengar.
Eller? Hahah!
.
Näe och något mer GRYMT GRYMT GRYMT som vi gjorde i veckan det var
att vi var och klättrade. DET var spännande om något och sjukt kul. Adrenalin-
kick for life! Just känslan av att greppet när som helst kunde släppa gör mej
fan fortfande lyrisk och skakis. Alltså underbart. Tro fan jag diggar såna sporter.
Det det händer något liksom. Näe grymt kul. Det skulle man vilja göra någon fler
gång. Såå satans kul att klätterklubben körde en "prova-på"-kväll för nybörjare.
Grymt grymt kul. Fatta om jag inte fått upplevt den upplevelsen. Näe det var nice!
.
Lite bilder från det kanske..
.

Sööööt-jennie!
.

.

Fatta den där tjejen klättrade med ben-protes. :O HELT OTROLIGT!
.

.

.

Söööööt-line!
.

.
Japp, sen såå.. Joo inte att förglömma så vare juuuh faktiskt Köpmanna-
marknaden igår. Wohooo. A la party party. Själva marknaden sket jag i,
kul att gå där i spöregn dåå??! Daaah! Näe men a la party på kvällen var
grymt! Asa-sweeet! MYCKET folk, mycket dans och sköna människor. Ojaaa,
alla bilder finns på fejjan men några ska ni få här. ^^ Baaara för att jag
är såå snäll. Hahah! Näe grym kväll!
.
.
.
.
.
Japp japp. Idag har jag gått med Nikki runt malmsjö och ikväll taggar
jag "Big Brother final" som FAAAN! Pinsamt taggad faktiskt. Hahah!
Ojaaa, näe jag ska blogga oftare såå det inte behöver bli såna här långa
inlägg. Haha! Dock tycker jag att jag livade upp det bra med många
häääääärliga bilder. Mohahaha. Typ. Hare grymt folket! :D
.
.
Mohahaha, synd på oskärpan MEN söööööt-vovve! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0