A la cookie-cookie!

O yeeah, idag har jag varit en duktig dotter och bakat 2 sorters kakor till
midsommar. Fatta, det är midsommar på fredag??! OMG! Fy va tiden har gått fort.
Det är verkligen sommar nu. :O (Därför som det regnar idag = sommar!)
.
Men aa, iallfall, 2 sorters kakor OCH inte provsmakat en ENDA kaka. Duktig Frida!
GILLA GILLA GILLA. Dock hoppas jag att de blev bra. Hahah! Skulle vara lagomt kul
om jag upptäcker på fredag när alla är samlade att jag tagit salt istället för
vaniljsocker liksom. Hehe, skulle dock kanske vara ganska kul och se minen på
alla som försöker hålla masken. Haha. Mmmm.. God... JÄTTEGOD kaka.. Mmm..
.
Typ. Haha. Well...
.
Näe annars så har lilla syster Helgesson börjat på Itella nu. Började igår så nu är
vi på god väg att ta över itella. Mohahahah. Eller inte. Men men..
.
Aaa, näe bloggen lider, ha tålamod. Ska uppdatera oftare. Haha, hur många gånger
har jag inte sagt det nu? ^^ Aaa, men seriöst, nu menar jag det faktiskt. Daaah!
.
Näe nu saknar jag Asien, solen och kristall-klart vatten. Svensk sommar
kan fan aldrig komma i klass med utlandet. Tragiskt men sant.
.
GUD VA RES-SUGEN JAG BLEV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0