Soooommarlov!

Ojaaa. Det är bara att konstatera. Jag har tydligen tagit sommarlov från bloggen.
Det är pinsamt va lite som händer här. Ja kommer bli bättre till hösten. ^^
Lovar. Men aa, va händer? Jag jobbar (som vanligt), vi åker 3xhelgesson till Itella
på morgon och 8,5h senare åker 3xhelgesson hem. Haha! Daah!
.
I helgen vare åsele-marknaden. Gillart! Shoppade mig 19par strumpr så nu ha
ja ett redigt lager inför hösten. Yeah. Sweeet! OCH medan jag köpte strumpr så
köpte pappa sig en kola-påse som var NÄSTEN större än han själv, så han blev
också nöjd med dagen.
.
Näe gud. Man jobbar ju bort sommaren. Tiden går så fort. Jag hinner inte med.
Niklas sa att han hade åkt vattenskidor idag och jag tänkte:
"-Redan??! Det är ju bara vår, måste ju ha varit sjukt kallt i vattnet."
.
Sen kom jag på att det är 18 juli idag, JULI??! Förstå, 18 juli?! Heeeelt sjukt.
Det är högsommar och jag tror att det är maj, typ. ILLA. Lika illa som att den
enda solen man får på en dag är under fika-rasten 2x á 15min och under lunchen
på 30min OM man har turen att det inte är moln. Det är ju bara såå värdelöst.
Nästa sommar ska jag inte jobba bort, inte inomhus iallafall. Här längtar man hela
året till sommarn och så märkar man inte att den kommit. Det stavas tragiskt.
.
Jag blir fan nästan sur.  Idag bjud iallafall Itella-stor-chefen på de största muffinsen
jag någonsin sett. Helt awesome! Det gillar vi, dock inte nog mycket för att det
ska vara värt att jobba bort sommarn. :P
.
PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0