Tidningsanalys for life [part 2.]

Yes, idag kunde jag hämta mitt mästerverk! :P Daah! Mästerverk?! NOT.
Näe men det gick fan över förväntningarna, jag är nöjd. Helst med tanke på
att jag började på tok för sent (dagen före deadline, på riktigt) och råkade missa
deadlinen med 7 minuter FÖR att FirstClass (skolans mailprogram) inte tog emot
en så stor fil, värdelöst btw.
.
Näe såå jag är faktiskt grymt nöjd. Helst med tanke på kommentaren som
följde efter betyget:
" - Det syns att du lagt ner mycket tid på tidningsanalysen." host.. tid?! host..
.
Såå jag måste ju ha lyckats fått den att se hyfsat välarbetat ut ändå i all hast
och i all stress uppstod. Happy Face. Nyfikna på betyget? Ojaaa, det vet jag att ni
är.. (antagligen inte men ändå ^^)
.
Jaa, betyget blev ett B.
Så nu är det bara att invänta betyget på ex-jobbet och sen slutbetyget i
själva kursen. Det ska faktiskt bli grymt spännande. :)
.
Där ni, där har ni mitt och Roberts ex-jobb som antagligen står för 99% av slutbetyget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0