Snart sommar FFS.

Seriöst, det fick just upp för mig att det är ju snart sommar! Gud, tiden kommer
gå så sjukt fort (som vanligt) så man kommer ju inte hinna blinka ens förrän det
kommer sprätta i träden och gräset kommer bli grönt igen. LÄNGTAR. Haha, känns
som att man faktiskt kan börja tagga sommar nu när jul och nyår är avverkat.
.
Hehe, precis. Japp. Näe jag ska fan skaffa det skönaste sommarjobbet EVER i
sommar har jag tänkt. Det är bara frågan om var det ska vara.. Aa, näe jag har ju
några månader på mig att tagga. ^^ Såå det borde ju bara kunna bli grymt.
.
Imorgon ska vi till stan och shoppelishoppa. Kommer bli Übernice I think. :D
Bara jag inte gör av med FÖR mycket pengar på ONÖDIGA saker så kommer
dagen bli helt awesome.
.
Såg även att det är en nyproduktion av den legendariska "Friday 13:th" på TV11
ikväll, grymt. Pappa och jag är taggade. Pappa kommer sova gott inatt, jag kommer
dock vara livrädd och sova med lyset tänt. Men det skiter jag i nu.. ^^
.
Höres folket!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0