Ny dag.

Idag tog jag ett kliv. Ett stort kliv. Jag erkände för mig själv och det
känns grymt. Någon gång kommer man till insikt, typ. Och bättre sent
än senare.
.
Näe ikväll hade vi annars den näst sista redigeringslektionen och jag och Robert
tog tag i opponeringen på en gång. Credds? Frida som alltid drar på allt annars till
sista sekunden liksom, STOLT.nu. Hehe, näe awesome. Såå på onsdagkväll är
slutklämmen och sen är kursen slut. Nästan liiite sorgligt faktiskt. :P
.
Såå måste jag jag även tillägga att ICA-nacksta har fan gått in för att motarbeta
fattiga studenter typ. Seriöst, IM IN CHOCK. Alltså titta bara på bilden nedan..
.
VARS FAN ÄR HANDTAGEN PÅ FRYSPÅSEN?
.
Jag slår vad om att de tagit bort dem för att man ska tvingas köpa en "riktig" påse
och inte göra som mig och ta minipåsarna istället när man typ bara handlat en sak.
Fatta vilken vinning för dem om alla tar en storpåse istället, en storpåse går ju
förtusan på 1.50kr. Många bäckar små..
.
Men mig lurade de inte, jag tog en minipåse iallafall men besvärligt blev det!
Men det var det värt.. Daaah! Haha! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0