Nu börjar det.. 2012.

Ojojoj, checka vad jag möttes av på aftonbladet.se imorse. Nu börjas det..
Jag tror på 2012, alltså jag tror inte att jorden kommer att gå under MEN
jag tror på solstormar och på att jordens magnetfält kommer bli stört av "stormarna"
och att el/telefoni/tv kanske slutar fungera för ett tag. DET tror jag på MEN inte att
jorden ska gå under som sagt. Det är bullshit.. Kanske.. ^^ Men vem vet egentligen,
time will tell. Den 22 december vet vi ju sanningen. Spännande!
.
Näe KLICKA HÄR för att läsa hela artikeln. ;)
.
Japp, näe jag tror faktiskt att det här var första dagen på grymt länge som
SÅ MÅNGA artiklar fångade mitt intresse. Seriöst, checka nedan.. Grymt härligt juuh!
Gamm-tanta in action!
.
Det är stort.. KLICKA HÄR för att läsa den artikeln..
.
Och sen var det en artikel om Demi Moore som tagit en överdos som också var
intressant men SEN att aftonbladet valt att toppa med "S-krisen" var ju desto mindre
intressant. Såånt tråkigt dravvel juuh. Vi är less på juholt, s-kriser och framtida
s-ledare, ursh. Iallafall jag. Såg en opinionsundersökning här om dagen, alltså en
fråga På (jag vet, också aftonbladet.se, vadå ett fan av nättidningen?!) om
"Socialdemokraterna blir största partiet 2014". Ja eller nej liksom OCH det var över
42'000 som svarat.. OCH hela 86% hade svarat NEJ.
.
Jag tror faktiskt att det ska till något ALLDELES extra för att sossarna ska ta över
makten igen.. De är körda helt enkelt. De ha gjort bort sig för mycket PLUS att
de vill höja skatten och bränslepriset (när de är med miljöpartiet) såå det lutar
ju verkligen åt bottenhållet för dem inför nästa val, IGEN. Seriöst, jag tror att höjda
avgifter och bortgjorda partiledare INTE är rätt taktik för att få väljarnas röster. Typ.
.
Hehe, men sen är inte jag ett dugg insatt, är inte intresserad för fem öre och hatar
verkligen politik så jag kan mycket möjligt ha fel. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0