Jo just.. Återförening FFS!

Må bara säga det med. Idag tog jag mitt förnuft till fånga och traskade ner
till kårhuset DÄR jag tappade mitt gamla id-kort i OKTOBER??! :P
.
Sjukt länge sen så jag trodde aldrig att det skulle finnas kvar, helst med
tanke på att det gick ut i november. Alltså det är ju ogiltigt nu men ack vilken
känsla legget innehåller. ^^ Helst mitt "snygga" kort på kortet som jag aldrig
för mitt liv trodde skulle gå igenom (vilket inte bank-tanten trodde heller. ^^)
.
Näe men såå, vi är tillsammans igen, det fanns kvar och jag är lycklig. AWESOME.
Nu få jag lägga det på vinden hemma i typ "saker-som-ska-sparas-bara-för-att"-lådan.
.
Alltså det är meningen att det ska vara en överdriven blinkning på kortet. ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Självmord... :(



haha, tack. vi har faktiskt 5 minusgrader här och det är faktiskt kallt när man bor precis vid havet. havsluften gör att det blir fuktigare och det känns ännu kallare. SÅ DET SÅ! haha ;)

2012-01-25 @ 19:45:31
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0