Japp, ny dag var det.

HAPPY FACE. I och med mitt stora kliv igår dog min dator. SERIÖST,
jag trodde det var ett skämt när han vägrade starta imorse. Alltså förstå,
här stänger jag av han helt normalt igårkväll och idag är han död.
.
Det fula, jag tänkte igår att:

"Kanske man skulle ta och lägga över på den externa, näe jag gör det imorgon.."
.
Det kom ingen morgondag. Och jag vette fan om det är värt att kosta på han
något mer, det är typ julbilderna som kommer försvinna.. Men det får jag
kanske leva med. Men det känns inte kul. 
.
PISS. Aaa, annars är det en jobbig dag idag som faktiskt blev bättre med lite
pepp-talk från syster-yster. Nu ska jag ta tag i saker.
.
Btw, det här inlägget är skrivet från bibblan. Yeaj. Otroligt kul. Dator-svikare!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Allt, ALLT, ordnar sig! :-D

2012-01-17 @ 15:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0