Jag har ett alldeles för gott smör.

Seriöst, ICA bredbart in my heart! Sjukt, I´m in love! Haha! Näe gud det är farligt,
jag äter extra många mackor bara för att smöret är så gott VILKET kommer
medföra att jag tillslut blir fet med tanke på att jag rör mig otroligt lite. Illa!
.
Ska ha något euroshopper-margarin nästa gång. Då jävlar bli mackorna betydligt
färre till antalet. ^^ Haha! Typ, näe gud vad äckligt det är. Minns inte om det var
euroshopper eller om det var eldorado som testades men det var verkligen vidrigt.
Visst, jag är snål MEN just på smör är det fan värt att lägga några kronor extra.
.
Näe annars så pluggar jag "makten över dagordningen" idag. Värdelös bok som jag
nog kommer lägga ut sammanfattingen av här på internet BARA så att ingen ska
behöva genomlida samma helvete som mig med att läsa den. Bara en massa dravvel.
Seriöst. Ursh.
.
Och kvällens sista. Jag har kommit på att jag älskar att söka jobb. Alltså att just skriva
själva ansökningarna, det är kul. Och känslan när man väntar på svar. Den.. Det är
spännande, SEN är det inte lika spännande när man får till svar att "tjänsten har
gått till en annan sökande" eller när man väl börjat jobba. Men det var inte väsentligt.
.
Näe jag ska skaffa mig något kul jobb i framtiden. PUNKT.
.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Har du lagt ut pengar på ett Ica Bredbart! :O ;P

2012-01-24 @ 21:12:20
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0