Här var det positivt..

Hahah. Seriöst. Hämtade min datorkabel idag. Funkar finfint btw MEN till det
väsentliga. Haha, checka bilderna nedan. :P Alltså bilderna är ifrån kvittot och
på lappen som butiken märkt upp min kabel med dådå..
.
Symtom DÖD.. Aaa, den var ju död.. Men sen.. fortsättningen..
.

.
Haha, är det bara jag som tycker det är komiskt? Först att kabeln är död
och sen hur problemet åtgärdades.. Jaa, LIKbryggan (liket) bytes helt
enkelt ut..
.
Enkelt. Haha. Tänk om det vore så enkelt i det verkliga livet, va länge man
hade kunnat leva..
.
Idag gör pappa kroppkakor till middag. Sjuuuuukt gott. Gillas! Ojojoj,
sjukt länge sen man åt det också. Synd att det ska vara så besvärligt och
omständigt att göra dem annars hade jag LÄTT gjort kroppkakor istället för
makaroner och köttbullar (min basföda) i Sundsvall. :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

jo, men det känns bra att vara tillbaka i Skåne. Det funkar inte för tillfället och då får jag acceptera det liksom. Men jag är glad att jag vågade prova iaf :)

Hur är läget i Sundsvall? Eller har du fortfarande jullov kanske?

2012-01-10 @ 22:52:59
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0