Eric Saade SINGEL?!

Läs HÄR om Saade och Molly i Expressen.


.
BYTER VI MOT:
.

En myyyycket bättre version på bilden. ^^
.
Oojoj, min happyday! Som jag väntat på den här dagen. Daah! ^^
Haha, näe seriöst, deras uppbrott kan bara bero på att Eric inte kan
glömma mig. ^^ Den dagen, vår dag. Lördagen den 3:e december
2011 då vi växlade både blickar och ord i IN-gallerian i Sundsvall,
den dagen.. ;)
.

.
Det måste ha varit den dagen som satte punkt för Erics och Mollys
förhållande. Eller så inte. Eller? Joo, kanske. Den dagen var något alldeles
extra. Åh, jag längtar tills jag är framgångsrik journalist på aftonbladet
nöjesbilaga och har som jobb att intervjua kändisar som Saade i situationer
som dessa. Vilket drömsenarium. ^^
.
Yes annars så är jag OND på min dator-sladd som är totalt värdelös. Va fan
tvungen att lämna in den på Hallvikens. Så betydligt fattigare men
förhoppningsvis med en hel datorkabel kommer jag nog kunna använda min
EGNA dator imorgon. Såå värdelöst. Att en kabel inte ska klara av att mosas
under ett soffben. Löjligt. 
.
Näe annars så har jag klippt Gunsan idag och mormor igår. Sweeet. =)
Sen så äre typ -20 grader ute så idag har det vare inne-liv for life. Åhh,
såå satans less på snö och kyla. VILL HA SOMMAR NU! Kan vi inte få lite
klimatförändringar så det kan få börja droppa från taken i redan i början
på februari. Snöfritt på min födelsedag hade inte varit helt fel.
Ojojoj, det hade JAG diggat. ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie

Veckan kunde ju inte börjat bättre för din del ;)

2012-01-09 @ 23:20:35
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/
Postat av: Elina

Där fick Molly för det

2012-01-27 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0