En Torsdag.

..som blev en fredag. Ikväll har jag umgåtts med syster-yster och vi
ha haft det allmänt nice. Sidsjön var fin idag också.. Hahah! Alltså det
har inte hänt så mycket. Ni hör juuh. Aa, gick och hämtade några filer
på skolan så nu har jag hela min redigering-samling här hemma. SOFT.
.
Det gillas.
.
.
Fyy va ni måste vara less på naturbilder.. haha! Dock så tycker JAG att
det är satans fint och härligt när solen lyser sååå ni få stå ut. :P
.
FAST ni ska få en bättre bild.. Va sägs om denna? Bild-beviset för att jag
fått 70 poäng för ett ord på wordfeud. Inte varje dag det inträffar! ^^
.
.
Och så måste jag bara visa min grymma DANSKA kalender som jag fick
i julas på itella. Alltså en reklam-kalender.. ^^ Haha, ändå kul, den hette
humor-kalendern och man får typ ett nytt skämt/citat varje dag. Haha! Alltså
de brukar vara heelt värdelösa MEN gårgår-dagens va fan lite bättre. ;)
.
TOLK: För några är lögn den sista utvägen.. för andra första hjälpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0