En milstolpe.

Idag var jag tvungen att sortera in mina kläder som jag haft i Sundsvall i
garderoben igen. Fan, kan ju inte ha de nerpackade för evigt liksom.. Daah! Näe
OCH det var tametusan inte det enklaste. På något konstigt vänster så var garderoben
redan full INNAN jag började. Haha, Seriöst, fanns som inte en chans i världen att
jag skulle få in allt (som för ett halvår sen faktiskt rymdes där) TROTS att jag typ
inte har shoppat till något nytt alls, ha ju varit fattig student juuh.. ;)
.
Näe såå det var bara att börja rensa. Blev en ICA-kasse till soptippen. Känns så
himla sorgligt ÄVEN om jag vet att jag aldrig för mitt liv skulle sätta på mig de där
plaggen igen.. Haha. Såå till hela min familjs stora lättnad och säkert hela Strömsunds
stora lättnad (iallafall de som har sett mig i "hemma-slappar-kläder" så har jag nu
slängt mina forna och absolut MEST älskade och använda hemma-byxor ever,
(trumvirvel...) "folktandvården"! Alltså jag har ju inte slängt folktandvården MEN byxorna
som från början tillhörde en träningsoverall som mor fått FRÅN folktandvården har jag nu
slängt..
.
Yes, sorgligt men sant. Men de var fula och målarfärgs-fläckarna var nästan fler än
orginalfärgspartierna. Såå nu går "folktandvården" till de sälla jaktmarkerna. Hoppas
de får det bra..
.
MEN LYCKAN, till alla er som trodde att ni sett mig i "folktandvården" för sista gången
vill jag bara upplysa om att: JAG HAR ETT PAR TILL! Yeaaaaj! Happy day! :D
.
RIP "Folktandvården".. ^^
.

En av de första bilderna på mej och "folktandvården". Här gick jag i åttan
och hade just kommit på att blondiner har sååå mycket roligare.. ^^
.

En bild från 2010. Ser ni, 6år senare och SAMMA jacka MEN dock orginalhårfärg
och ett par ögonbryn rikare. Haha. Sweet. Thank god för ögonbrynsfärg. Daaah!

Kommentarer
Postat av: Sofie

nja...den är tagen för någon vecka sen tror jag. men vi har bara pyttelite snö här...buhuu. Skicka ner snön hit för tusan! Här är bara kallt och blåsigt. Kommer det ingen snö så behöver det inte vara kallt heller. Finns liksom ingen mening.

Jo, en b-plan har jag typ. Jag vill börja plugga service management med inriktning turism till hösten. Så därför måste jag ta mig ur det här helvetet så snabbt som möjligt.



Ha det bra i snön! ;)

2012-01-31 @ 22:49:16
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0