Det stavas KALLT.

Seriöst, asafint väder idag juuh.. KAN MAN TRO. Solen sken som aldrig förr,
såg så grymt varmt och gosigt ut från lägenhetensfönstret. Ojojoj, yeaj! NOT.
.
Mitt ansikte DOG ju, är fortfarande ömt, efter min promenad runt Sidsjön imorse.
Seriöst, det ändrade färg helt (såg fan solbränd ut när jag kom tillbaka, vilket jag
absolut inte var) bara för att det förfrusit totalt. Ha ju ingen termometer MEN det
måste va varit minst -15 grader. Inte nådigt. URSH.
.
Vill ha sommar nu! Såå grymt leeej på vinter och kyla. MEN det blev ju fina bilder
idag iallafall. Se, det ser ju asavarmt ut juuh, skenet bedrar!
.
.
.
.
SEN har jag hittat mitt nästa "MÅSTE HA". Seriöst, checka är det inte underbart?
.
Det är ett magnetarmband. Jag vette fan hur jag hittade det, tro det var
någon annons på aftonbladet.se som ledde mig rätt.. ^^ Men seriöst,
tydligen så ska magneter vara bra mot mycket.. Typ förhindra åldrandet,
öka blodcirkulationen, ge bätte imunförsvar ect ect.. Blablabla.. Haha. Nu
kan man ju tro va man vill om det MEN om JAG TROR STENHÅRT på att det
ska fungera så kommer det nog att göra det med.. ^^ Typ.
.
Näe jag diggade det, störtnice juuh. Och snyggt. Synd att de ska vara så dyra..
Få skaffa ett när jag blivit rik helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Enligt yr.no var det bara -8 ;-) Vart tog norrlänningen vägen?

2012-01-25 @ 01:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0