Plus Minus NOLL

Yeaj.. Idag har jag bakat wienerbröd. Alltså förstår ni huuuur mycket fett det är
i dem? OTROOLIGT MYCKET. Och allt ska kavlas in i degen och sen ska det vikas
och sen kavlas och efter det ska vikas. Seriöst, grymt omständigt OCH sen såg
de fan inte ens ut som wienerbröd när jag var klar. Daah! Värdelöst. MEN utseendet
är inte allt. PLUS att det stod i kokboken att det krävs övning för att göra perfekta
wienerbröd. MYCKET övning. Såå jag tror att det blev ett bra "första försök" iallafall. ^^
.
.
.
Alltså ser ni, det är ju jäveln utan fyllning som verkligen ser ut som ett
wienerbröd. Resten ser ut som typ krämbullar. Näe gud, sen kan jag bara
upplysa er om att stackarn utan fyllning INTE finns längre. Mohahah,
så ni finns det bara miffo-bröd kvar. :P
.
Yes, OCH på grund av att det stackars wienerbrödet utan fyllning nu finns i min
mage så for vi och motionssimmade på badet ikväll. GUD, störtnice juuh! Blev
en timme, vi hade tänkt ta två men med tanke på alla lekande småbarn så
blev det som sagt bara en timme. Alltså man kunde ju fan inte riskera att bli
knockad när de hoppade från tramplinerna ect ect. Näe men det var grymt,
kommer nog ha en saaaaatans träningsverk imorgon men det gör inget
för imorgon är det FREDAG. Likeilike! Men simning alltså, gud vilken träningsform,
tror faktiskt att varende muskel fick svälla till MINST dubbel storlek ikväll.
.
Ojojojoj. Det här ska fan bli ett återkommande moment i schemat.
Sen är det ju grymt att det är heeeelt gratis. I sundsvall vare fan dyrt att bada. ^^
.
Ni ska få en bild på mina NYA STÖRRE MUSKLER imorgon.
Ojaaa, ni kommer att bli förvånade. (om de inte hinner lägga sig igen inatt vill säga.)
Sånt kan ju hända.. Typ. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0