Mitt tjugotredje år.

Ojojojoj, när fan hände det här? Sens när blev jag 23? Seriöst, jag känner mig ju
fortfarande som tolv, möjligtvis tretton. ^^ Näe gud, MEN jag har bestämt att det
här ska bli mitt BÄSTA år någonsin. Hehe, bäst det med tanke på att det blir mitt
SISTA ÅR någonsin då jorden kommer gå under den 21 december. Haha! Typ, ändå
fult om jag skämtade om det nu OCH så skulle det verkligen hända något!
.
MEN det kommer säkert inte hända ett skit såå. ^^
.
Näe men födelsedagen firades at home me farmor, familjen och andra sköna människor.
Sweet. HAPPY HAPPY.
.
OCH sååå måste jag bara få visa min tårta. ^^ Hade bestämt att det fan skulle bli
något orginellt OCH det blev det. Hyfsat iallafall. Undra hur nästa års tårta ska bli.. hm..
Hehe, näe tårtan blev nice. Grymt god och grymt stor. Precis som det ska vara!
.
OCH PRECIS såå stor så pappa fick uppfylla sitt drömsenarium med att även äta tårta
till lunch. Såå han blev lycklig han också. Haha!
.
.
Vissst blev han snygg min tårta?! Hehe, annorlunda iallafall. ^^
.
Yes.. annars så har man ätit årets FÖRSTA semla idag, hos söta farmor.
Jag och pappa tog och brummade dit och hälsade på idag. Nicigt! Såå
vi tjuvstartade, imorgon är det juuh den RÄTTA tjockisdagen. ^^
.
MEN seriöst, läste i tidningen idag att varje år äter vi i Sverige mellan
40-50 MILJONER semlor. HEEEEEELT sjukt. Betyder ju att varje människa
i genomsnitt ska äta MINST fem stycken typ. OCH det gör verkligen inte jag och
säkert fler med mej såå det måste bara betyda i sin tur att det faktiskt finns
andra människor som äter OTROLIGT många semlor. Ojojojoj. Intressant. Typ.;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Är tårtan uppäten nu då? ;)

2012-02-20 @ 22:12:53
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0