Mascara Med Maffigt M.

Ojojoj, Frida Helgesson är på Mascara-jakt. Okej, jag har en favorit som jag
kört i typ säkert fyra år OCH innan det hade jag en annan som jag körde i också
säkert fyra år. (De la ner den så då var jag tvungen att byta till den som jag kört
på sen dess. Hehe! Illa, såå tolkning:
.
Det betyder att jag UNDER HELA MIN SMINKKARRIÄR sen typ 7:an har testat
HÖGST fem mascaror. Haha. Udda. Man kunde ju ha varit lite kulare. :P
.
Såå därför tänkte jag nu vara lite wild and crazy och testa något nytt. Första tanken
när jag kom fram till detta var: "WOW, va kul!". SEN när jag googlar mascaror
och ser alla HALVDANA FÖRJÄVLIGA RESULTAT så känns det inte liiika "wow" längre.
.
Illa, Ingen kommer ju vara liika bra som min gamla.  Buhuuuuu. DOCK så har jag
hittat en, seriöst, FY BUBBLAN VILKEN BRA MASCARA! Den vill jag ha.. OM de kan
garantera resultatet på bilden.
.
Ojojoj. Det är sååå en bra mascara ska se ut. ^^
.
PROBLEMET. Den är japansk och jag vette fan vars man kan köpa den
här i sverige, det är ju värdelöst. Den hade fan varit värd att testa. :D
.
Fööööör det är ju absolut inte en photoshoppad bild, absolut inte.^^
.
The Shiseido Majolica Lash Expander NEO
.
Jaa, så heter den iallafall och den ska maximera fransarna x15. Inte illa.
KLICKA HÄR för att titta mer på den.. VILL HA!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hade du en mascara i fyra år så förstår jag att du tyckte den var bra, hehe ;-)

2012-02-27 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0