Inte bloggat på 4 dagar?

Gud, jag förstår om ni saknat mej.. ^^ Haha! Eller så inte. MEN detta betyder
alltså att jag inte startat datorn på fyra dagar, OMG. Jag måste ha haft extremt
mycket att göra.. Eller för liite att göra kanske?!
.
Så vad har hänt sen sist då?! (för det var juu verkligen såå länge sen..)
.
Näe jag har börjat med powerwalk, alltså gå med stavar. Det är faktiskt grymt
jobbigt för man går automatiskt mycket snabbare än om man går med nikki
som är satans så motsträvig och som helst vill vända efter 1km och nosa på allt,
typ. Japp, så jag har fått lite motion på sistone. GILLA.
.
Nikki har dock fått mindre motion. DET gillar hon! ^^ Överens alltså. Daah!
.
Och sen då, joo jag har sålt mitt första objekt på Tradera. GILLAS.
Sålde ett par Cheap Monday-jeans som legat på vinden huuuur länge
som helst för de var för stora, veeeerkligen för stora så jag tänkte som
"sälja eller slänga?!" Äh, jag testar att sälja.. OCH jag tjänade 100kr,
eller 99kr för att vara exakt. Inte illa. Love to Tradera. Lättförtjänt kooosing.
.
Mitt fina paket som jag skickade iväg.. Störtsnyggt jag vet! ^^
.
OCH sen då, joo jag har kommit på att jag ska ta och massproducera en
skööön tröja som jag köpte i Singapore. Alltså jag älskar formen (huur normal
som helst men ändå) så därför har jag "ritat" av han idag så nu har jag
ett skönt mönster i blommigt grönt tyg som jag sen kan använda till själva
massproduktuktionen. ^^ Haha, stora vyer, åh yeaah. Sen är ju frågan HUR
många RIKTIGA OCH FÄRDIGA tröjor det blir men jag ska iallafall försöka att
få till en.. Haha! Typ.
.
Orginalet. ^^
.

Fiina grööööööna mönsterdelar med god potential inför framtiden. :P
.
SEN avslutar jag detta inlägg med liiiite politik. Haha! Näe seriöst jag måste
bara få utrycka vad skrattretande det är att Reinfeldt vill höja pensionsåldern
till 75. 75 ÅR??! Seriöst, ska man aldrig få vara ledig? Tjena. Daaah! Håller
han fast vid det såå kommer han förlora många röster i nästa val, vem fan
vill jobba 10 år extra? Noope. Jag ska gå i pension när jag är 60år och
skaffa ett vinterhus i Thailand. Bra klimat och billigt att leva. Perfekt. Då
kan jag ta att jag inte får lika hög pension som jag skulle ha fått om jag jobbat
till 75, för seriöst det är inte värt det. När jag blir gammal så ska jag baaara
njuta OCH njuta innebär INTE att jobba. PUNKT REINFELDT. Jobba till 75år du!
.
LIVSKVALITÉ FOR LIFE!
Fast om jag har ett väääldigt grymt jobb som typ skådespelare i Hollywood
så kanske jag vill jobba till 75.. Vem vet! Men då är det en annan sak.. TRUE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0