Haha, skojar de med mej?

Yeaj, måste bara berätta. Googlade mig själv (igen, jag vet MEN det är faktiskt
halvkul att se vad som finns om en, det ändras hela tiden juuh) OCH dagens skörd:
.
Joo, sidan flygstart.se hade fan länkat till min blogg.. Yeaj tänkte jag, fan va nice.
SEN när jag ser vad de länkat.. Haha! Alltså klockrent. Haha! Typ NOT. Men det var
alltså bloggar om vietnam, för att få folk att lockas att resa dit typ. Inspirationssida
liksom OCH well, mitt bidrag lockade säkert många.. Sen om det upplevs som
lagligt, det är en annan femma! Alltså checka nedan: Inlägget i mitten dådå.
.
.
Haha, säkert många som for till Hue baaaaara därför. Haha! Jaa så vare jaa.
.
Sen måste jag tillägga att jag såg just att mitt förra inlägg här på bloggen var
mitt 600:a. Inte illa. Jag måste ha varit hyfsat flitig under de två åren jag haft han.
GILLA.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahahaah xD

2012-02-15 @ 09:39:07
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0