Fyra dagar sen IGEN jag bloggade??!

Va faan, va händer? MÅSTE-BÄTTRA-MEJ.NU Typ. Näe men jaa, va ha hänt sen senast?
Well. Mycket. PUNKT. Hehe. Eller inte så så mycket, kanske.
.
I lördags drog vi ut. Var ju kärleksdisco på Corner. Jaa jag vet, disco OCH det var inte
mellanstadiedisco (som Sanne tolka det! Haha!) utan en festkväll på krogen. Näe riktigt
nice. Jag och bästa Jennie slöt upp med Mathilda och co på förfest och dansade sen
natten lång. Typ. :P
.
.
Tro det eller ej men jag glömde bort att ta kort typ så detta är vad ni får! OMG!
.
Annars så blev det dock en grymt omtumlande helg. På alla sätt.
Jaa, det är punkt där.
.
.................................................................................|
.
Såå sen då, igår var jag och mother & father till storstan aka Östersund.
Haha! Trots att jag inte skulle ha något så föll jag ändå pladask för en djupblå
tröja, ett bodybutter med "jordgubbssmak" och en tubhalsduk för hör och häpna
20 riksdaler. ME LIKE. Jag gillar rea, oooojaa. OCH så käkades det pizza såklart.
Ett måste på våra stan-dagar. ^^ OCH det kula, efter 35ÅR AV SAMMA PIZZA så
tog pappa en ny!!! Eller ny och ny, han la till köttfärs i sin "vanliga calzone" men
ändå. NYTÄNK DÄR. Trodde aaaaaaaldrig att det skulle ske, EVER!
Guldstjärna där! :P
.
.................................................................................|
.
Idag är det annars alla lyckliga kärleks-pars dag. Daaah! Illa, alltså seriöst 95% av
alla blogginlägg och facebook-statusar handlar om kärlek och blablabla..
Såå det suger. Typ. DOCK såå får jag pussa på min underbara vovve och sen
vankas det kärleksfika med min underbara familj ikväll så egentligen lider det faktiskt
NÄSTAN ingen nöd På mig. ^^ Men bara "nästan"..
.
Jag älskar vår plutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0