Söndag

Sinnes. Nu har den här helgen gått också. I fredags hade man glöggmys hos jennifer
i Skara med klassisar. Myselimys. Sen så har jag och Niklas mest myst för oss
själva OCH blivit feta. Seriöst, blir alldelse för många lussebullar.. Inte bra för fetman..
MEN det är ju snart jul så det är ingen mening att börja träna innan.. Faktiskt.
 
Japp japp, och nu kom Niklas in med mer kvällsifikis i form av just lussebullar...
Höhö, han inleder mig i frestelse alltså.. Ojojoj. Farligt.. ;)

Men aa nu väntar sista skolveckan innan jul.. Om EN vecka är jag hemma!
Sinnes! 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är ju kallt ute :) Man kan ju inte spendera dyra pengar på jackor när man kan bylta på inifrån ;)

Svar: ha haha hahaha, du.. SÅ tänkte jag med. ^^ Höhö!
frida helgesson

2012-12-09 @ 22:23:50
Postat av: Sarah

Fatta att det faktiskt snart är jul?! :O Och inga julisar har man fixat...

Svar: haha, aa börjar bli tajt alltså.. ha du skrivit klart rapportERNA? :P
frida helgesson

2012-12-09 @ 22:24:05
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: mamma

....och här är det en som skulle fixa klapparna imorgon och så blir det antagligen ingenting.
Tur det finns Dollar...:)

Svar: LOVE to dollar.. ^^
frida helgesson

2012-12-09 @ 22:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0