Praktik i USA ooooch lussebullar!

Åh yeah. Idag FÅR MAN äta lussebullar med gott samvete för idag är det Lucia! 
Och idag såg jag mitt första luciatåg sen man gick på Hjalmar. Så det var soft.
Julkänsla påbyggd - CHECK.

Näe fatta, myselimys. EN skoldag kvar.. Sen blire det packa och fredagsmys och
sen bär det av på lördagmorgon till Noooorrland. Daaah! Näe jag älskar julen och
nu är den så nära, helt OK alltså. GILLA!

Sen fick klassen ett praktik-förslag idag. Det var en turistbyrå i USA, i Rockford
som ville ha en praktikant från JUST vår utbildning. OCH det awesoma, företaget
hade sökt något bidrag och fått det godkänt så den som far från oss får flygbiljetten
GRATIS och delar av boendet GRATIS. Alltså det är ju underbart. Det tråkiga,
hela klassen tycker att det är underbart. Så det betyder att procentuellt så har man
en chans på 3.2% att få det.. Sen när intervjun är på engelska så minskar nog min
personliga procentchans ner till 0.3%. Daah! Men ändå, fatta vilken chans??!
Gratis vistelse i USA OCH samtidigt få lära sig ett yrke PLUS träna på engelska.
Fatta underbart!  

Aja, Såå kan det va! Men snaaaart jul! 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tvivla inte! Det är ändå 3,2 %! Vilken upplevelse det vore :)

(JUL)LÄGENHETSBILDER!

Svar: hahah, det kommer.. tar med några hem till jul.. :P
frida helgesson

2012-12-13 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0