Önskelista!

Wohoo, här kommer min ÖNSKE-lista, höhö. Barnsligt? Öh, näe, tänkte kanske
om någon av mina rika syskon har dålig fantasi. ^^ Liiiite inspiration liksom, no biggi.

  1. En "jorden-runt-resa". Iiiinte helt fel liksom.. Ojojoj.



  2. En miljon på banken. (lite tråkigt kanske.. vi går vidare..)



  3. En Porche 911. Sjuuuukt fin bil..  

     
  4. Ett magnet-armband. Tror fortfarande stenhårt på konceptet trots
    att jag önskade det redan förra årer! Älskart! Hade varit awesome! 
     
  5. En ny kamera. Bara att erkänna att min gamla har sagt sitt, zoom-gummit
    har lossnat och bilderna blir ganska ofta suddiga. Fuckit. Men vad kan man
    begära efter att tagit MINST 10.000 bilder? Faktiskt.



  6. Skinnvantar. Såg ett par sjuuuukt snygga och varma på stadium idag. 
    Ojojojoj. Dock sjukt dyra MEN om ni ni  går ihop (Sarah och Camilla) OCH 
    hittar en 3:e part som vill ge mig presenter såå kanske.. höhö. Men fina
    var de iallafall. :)


  7. Något personligt och hemgjort. Typ DIN bok Camilla! :)
     
  8. Iphone 4s. Daaah! Det var ju en ÖNSKE-lista.. ^^

     
  9. EN TILL affisch på Eric Saade för att ha i sovrummet. ^^ MEN det gillar
    INTE Niklas.. Sååå det är en tveksam önskning.. Höhö!



  10. Vanliga saker som jag alltid önskar mig. Smycken, (roliga saker!) och
    andra småsaker. Aa, ni vet. Jag blir glad för allt typ. :)  

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kanske får du min bok nästa år ;) Har typ redan fixat din.

Och jag kan förstå att Niklas inte vill ha Saade med i sovrummet när hans nuvarade område är stort nog ändå ;) Det kan ju minst sagt missuppfattas döh ;)

Svar: ha haha hahaha.. :P
frida helgesson

2012-12-06 @ 10:30:15
Postat av: mamma

Ja du Frida, dina önskningar kom lite försent.
Har ju redan kommit på vad du ska få :)

Svar: haha. där ser man.. :P
frida helgesson

2012-12-08 @ 20:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0