Mysteriet på Greveholm 2, DEL 10

Näe men spännande. Såg ni julkalendern idag? OM inte så missade ni verkligen
något. Sjukt bra. Seriöst, bara så uppenbart MEN så otroligt roligt. Vi satt bara 
och väntade på att "kokos-nöten" skulle knäckas på Grevens huvud.. Ojojoj, det
här börjar bli spännande. På riktigt. Alltså julkalendern är fan bra. DOCK så tycker
jag att det är sååå satans löjligt att folk anmäler den som opassande. Alltså
say what? Barn kommer alltid tro på spöken liksom.. Det här är ju förtusan 
underhållning! Näe som mor sa förut då vi sa att julkalendrarna blivit så dåliga..
"-Ni har blivit för gamla för dem." MEN det är inte sant, det är bara julkalendrarna
som har blivit värdelösa. Alltså kvalitén kan ju verkligen diskuteras i t ex
"Lassemajas dektektivbyrå" eller "Ronny och julia". Alltså det var ju ingen handling,
några barn som kutar omkring och leker, va fan är det? Billig och snabb produktion
säger jag.. I år, i Greveholm 2 så händer det verkligen något.

Jag gillar det. Höhö! :D
Säger Frida Helgesson, 23år, Lidköping

Näe annars så har man jobbat idag, fick smita iväg lite tidigare från skolan..Som 
tur var så verkade det itne som om jag missade något.. Härligt! Lite lurigt inför
onsdag då det tydligen ska ge MYCKET av att gå på lektionen. Fuckit! Jag vill ju
tjäna pengar SAMTIDIGT som jag inte vill ha ett IG på tentan. Jobbigt de hära!

Men men.. Ha en bra måndag hörre ni!  

Kommentarer
Postat av: mamma

Byt bort jobbet, du är faktiskt där för att plugga:)
Du är så ambitiös, du kan inte hinna med båda!
Kramar!!

Svar: aaa ja löd faktiskt ditt råd ( för första gången mor!.. blev inget jobb idag, sörjer lite MEN det känns som jag gjorde rätt alltså! :)
frida helgesson

2012-12-10 @ 21:15:58
Postat av: Sarah

Alltså jag var inte förberedd på att han skulle börja leva och satt bara och gapa!! :O SÅ JÄKLA BRA JU! Måste nääästan (men bara nästan) säga att den är i klass med sin föregångare ;)

Svar: aaa, näe men det är bra alltså. INGET klår ju riktiga greveholm MEN den är bra.. OCH nu när Ivar va mää idag.. fatta kul när man få se hur alla ser ut nu! :P 16år senare liksom.. :P
frida helgesson

2012-12-10 @ 21:17:47
URL: http://hsaarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0