Mitt första SNÖKAOS!

Ha haha hahah! Alltså seriöst, idag rusa vår klassföreståndade in i klassrummet 
och sa att "-Ni måste gå hem, skolan stänger!" 
 
Allltså det är seriöst, jag är allvarlig OCH imorgon är skolan också stängd. För att 
det är SNÖKAOS! Skolorna har stängt, plogbilarna har slutat ploga och bussarna
har ställt in. Snön vräker verkligen ner och vi fick plumsa i 2dm snö när vi skulle
gå hem idag. Inte OK. Höhö, fick även hjälpa till att putta en bil för att den kört fast, 
MEN så blir det ju när de inte plogar vägarna. Alltså seriöst, är de så de tror att man
löser ett snökaos, slutar att ploga? WTF? Värdelöst! 

 
Näe lite värdelöst. HELST med tanke på att vi fick veta idag att vår kurs bli en vecka
kortare. Vi vill ju ha såå mycket kunskap som möjligt juuh och så ställer de in för
lite snö??! Värdelöst! Näe fy, jag hatar snö och jag hatar kyla.
OCH så blir det typ värre än någonsin??! YES! 

HAPPYFACE! 

Dock så fick vi tårta idag igen på skolan (de hade en hel tårta över från igår) såå det
var nice. Det gillar vi! Höhö. Daaah! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0