Min familj måste ha varit snäll i år?!


Alltså va hände här.. Frågan är om de förtjänar dem? Höhöh.. Daaah! Näe men jag är 
faktiskt relativt nöjd med min julklappshög. GILLA. Jag har fan aldrig varit klar såå här
långt innan julafton. Sinnes! Hela 5 dagar innan, eller egentligen 6 dagar, slog in alla 
igår.. Näe softisch! :P

Annars så har jag klippt mig imorse. Klev ju upp kl 7 för att se julkalendern och efter det
hade jag såå sjukt mycket tid ledig tid såå tänkte som så att det var lika bra att ta tag
i det. Alltså de kluvna hårtopparna var fan fler än de som var hela.. Då vet man att det
är dags för att klippeliklippa! Såå.. ACTION! Och nu känns det finfint. Härligt med ett 
nyklippt hår. Fräscht! Borde kanske ta som vana att klippa mig minst TVÅ gånger om
år istället för som nu, en gång. Klippte mig till jul förra året, typ prick ett år sen, det är
fan liiiite för länge.. ^^


 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, 2013 kommer bli ett bra år!
Jag ska se den filmen då! Skratta är mycket bra!
Gott nytt år på dig! :D

2013-01-01 @ 01:34:56
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0